星期四, 6月 21, 2007

寶姑娘......

其實我都唔多 care 是否 un 小姐去演, 因為我都唔喜歡呢個角色. 哈. 不過套劇真係...... 或者咁講, 四年前睇左"去吧!愛吧!舞吧!"之後我都應該有所覺悟. (當年睇果場, 仲有導演 d 長輩入場, 聽到佢地談論導演...... -_- 我最八卦呢 d 野)

--
或者又咁講, 都係睇'越劇'紅樓夢 :D~ (幾年前上海越劇院來港在新光演出我都有去睇, 好多亞婆亞嬸去睇, 又食野又嘈, 今次在 CC 應該唔會卦?)

--
另, 前排 MP 周日版搞左個回顧, 講佢地 d 人最鍾意邊篇'10年香港人', 有位仁兄話佢最喜歡夕爺果篇的排版設計. 究竟可唔可以俾返資料搜集費我呢? @_@ 不過總好過俾 credit 俾 wiki 都唔俾我既 (無錯我係咁小器, 無計~~~)

0 Comments:

發佈留言

<< Home