星期日, 6月 03, 2007

鳴謝同事......

在 "searching on the net..." 果篇文提到要鳴謝同事 I 君, 因為佢響 星期二 果朝我一返工就問我有無拎到 metro, 原來係有專訪! (佢自己無拎, 但響搭 mtr 時"裝"到人地果份, 順便鳴謝埋睇果位不知名乘客 :P) 咁我梗係再問埋有拎 metro 既同事拎多份添啦~

見到張相在 now-tv 333 台影, 咁我梗係即刻搵下係咪有上過去做 tv 訪問? 仲返屋企睇下個免費的 now-tv 有無呢個台送...... 結果係有既, 但周末會重播一周集數, 所以都定 d.

--
之後再響 now.com 度見到有得 online 睇, 有 program details, 尋晚終於 post 出黎原來就係周二果集, 咁我梗係開返個 tv 睇+cap埋先~ 不過可惜個 bbtv 條線窒窒下, 有十數秒唔見左, 都算係咁啦~ (我唔會俾 $$30 為睇返果十數秒 lu~)



--
都咪話我唔提大家了, 各位 x 上行客戶有興趣就上 now.com 重溫節目 (唔係其實我等佢兩個禮拜後 expire 左先 post 出黎話有呢件事咪好衰? :P 不過如果心情唔好都絕對會咁做~)

--
今周真係多訪問!

0 Comments:

發佈留言

<< Home