星期日, 5月 20, 2007

一切從心開始

今天的收穫~



--
華嚴經在 mtr 的廣告攻勢十分勁!

--
上集的'女人三十'超好看. (不過我唔會寫視評, 留俾其他人啦~) 原來是林才女的故事! 繆小姐+林子祥, 而且是不倫, 咪即係'最愛'的藍本!? 貼一幅圖, 港大實景! (呢集真係非常好看. 不愧是高貴的 ms cora)



--
另, 今期 book a 夕爺出現左兩次, 大家記得留意.

--
最後, 我好介意有人就咁 link 左 linxism.com D 圖, 搞到無啦啦用多左 b/w, 唔知會唔會俾人收多 $$ 架嘛~ 反正你要 link 又唔問我的話, 咪 copy 擺去第度當係自己的囉, 又或者最多咪話原出處係邊度. (呢個咁低的要求都無乜人會做) 我見到某 d 人成日鍾意 copy 某幾位的圖出去的, 我會以後都唔 post 果幾位某幾位人兄的野了~......

0 Comments:

發佈留言

<< Home