星期二, 5月 15, 2007

MV 103

1.
2.
3.
4.
5.

--
上周五一大早就收到兩位來自遠方的網友話我知在 nikko 有 function. (其實我唔明點解遠在北美的你地咁關心香港星蹤 -_-~ 不過好 appreciate~) 不過忙到嘔的我又點會亦都唔會咁唔理智去追星既 :P (btw, 呢個 project 出左街, 起碼我自己好有用啦, 對大家都好有用, 又環保左! 六月尾睇下出唔出得成先)

--
唔知呢張相是幾時呢? 大家有呢個台的話, 記得要留意......


--
難得 guestbook 有人留言, 竟然係問幾時有 06 list. 好簡單, 出份糧俾我做咪有~ 不過人工唔平 :p (又搬屋又忙工作, 邊得閒!?)

--
早在一年前貼的"強人"相片, 勁多人 search 入黎睇! (我知, 係生果方向星球響 google 搵料丫嘛. 乜連資料庫都無? 舊年 cap 定經典台 website 劇情介紹咪有囉.)

--
見到同事的 blog 不停寫公司的事, 真係覺得超搞笑, 勁低能. 如果佢知咁多人睇, 會唔會嚇到即刻閂埋佢????

0 Comments:

發佈留言

<< Home