星期四, 5月 31, 2007

公信力及可信性

上回說到難得有人在 guestbook 留言問幾時有06 songlist. 轉頭又發現原來 wiki 的 entry 裡原原本本的貼了 linxism.com 的資料, 貼到 05 年, 不禁諗唔通貼文果位人兄想 POST 去 wiki 但又無得 C&P.

我只想對自己的網站負責, 不想對 "公信力似乎很高" 的 wiki 負責得唔得? 又, C&P 的人又無問過我喎, 真係當我唔睇果度? 定係覺得 C&P 已經好俾面我呢? 另, 既然已在 "外部連結" link 左去 linxism.com 85 年 page (注意: 並非主頁喎又), 點解仲要 C&P 晒出黎? 如果我求其在某年的 LIST 裡面亂打, 相信 C&P 果個都會照 PASTE 可也 (雖然我唔會咁做, 但呢 d 係互聯網裡面人人都做的事, 已經少有人會求證)

為左表達不滿同埋繼續偷懶, 我不會 update 新的 list, 直至起碼 2008 年~

想 post 埋 06 年的話, 網上大把 source, 唔使等我架啦~

--
以上

0 Comments:

發佈留言

<< Home