星期二, 5月 08, 2007

其實都係唔使講...... 及其他

又有雜誌訪問啦~ 自己去搵啦~

--
笑傲江湖重演, 又去睇. 今次唱粵語. 而令狐沖依舊型, 瀟灑, 舞藝高強 :D 要訂飛睇'清明上河圖'先 (仲有, 岳不群同林平之自宮仍然好震撼. RACE 小姐明顯進步左, 但 ROSANNE 小姐無乜...... 角色所限?)

--
訂左睇'喝彩' (third run la!) A 小姐話: 你都好鍾意個演員喎, 我認~~~~~~

--
上週仲有睇梁菲倚小姐的演出 [一人一物喜劇節] (今週日 MP 副刊有藝評人評分, 果然同一晚三個演出中每位藝評人都俾菲倚小姐最高分.) 沒能看過她在遠走台灣之前在話劇團的演出, 回港後的'法吻'第一時間買飛! 菲倚小姐眼神水汪汪, 真係好靚! 後來'錯把太太當帽子的人'同鄭綺釵小姐雙妹嘜都好得意. o岩o岩果套'我自在江湖'勁抄'倚天', 其實唔知想講乜...... 而菲倚小姐都無乜表現咁...... 佢做'喜'劇, 係三個之中真係叫'喜'既棟篤笑囉. (sorry 曾小姐, 自從你離開左 APA, 你無邊套我喜歡...... 我估你唔鍾意 (甘於只做) 玉女, 但你在 APA 中的玉女都好好丫~~~

--
最後, 依家先知原來小友去左補選區議員. 係呀係小友, 佢係我細佬小學時的老友. 同我地一齊坐校車返/放學. 當年其實可能我同佢 friend 過細佬同佢架. 最記得係屋企電話可以儲九個電話按 #1 / #2.... #9 就可打到. 而佢的電話就係 #9 啦, 細佬唔搵佢我都會搵佢吹水添. 都近廿年前的事咯~ 前幾年小學校友會搞聚餐, 佢仲問我做乜細佬唔黎添~ 希望佢可以勝選, 而大家都滿意佢表現啦~ (我唔係果區, 無得投票喎~)

0 Comments:

發佈留言

<< Home