星期四, 10月 20, 2005

記二事

1. http://www.avpnet.com 話 "The Crying Game" DVD 將會推出. QUOTE 返O岩O岩出的歌詞分享先:

相隔多月, 為了慶祝 "The Crying Game" (1992) (http://www.imdb.com/title/tt0104036/)
DVD 的發行, 今期要介紹的是 "The Crying Game" 主題曲改編的
(資料來源: http://www.avpnet.com.hk/: 10/26發行)

1994/羅文/我愛我

原曲由 Boy George 主唱, 但普遍認為電影中的版本更加正!
十多年前, 在香港的明珠台播出時... 非常震撼! 在找到ROMAN的版本時, 有點相惜的感覺~
所以歌詞要填得這樣的, 是ROMAN才能唱.

Paul Wan 曾作了"哭泣遊戲"給SAMMI... 這個名字其實有很多空間的, 期望林夕會寫'它'. :D

2. 當年係 prof. tay 推介睇2000年電影節的'buena vista social club', 所以2001年會在 arts fest 睇佢的演出, 今晚又睇左 :D

香港人實在是太 refrain, 都唔起身跳下, 當年有一PAIR鬼仔小情侶, 由頭跳到落尾, 真好FEEL~ :D:D

p.s.: 今日本來想買18蚊的VCD CHASING AMY, 點知店員話唔賣得, 要聽日先賣! 唔係會俾發行公司鬧 -__-

咁唔好擺出黎啦!