星期日, 9月 25, 2005

不知所謂兩事件 (續)

首先要溫書

然後, 兩個月後, 公司中, 手提電話響:

"唔該陳小姐"
"無姓陳喎, 你打幾號呀"
"XXXXXXXX"
"number o岩, 但無姓陳"
"咁你姓乜?"
"喂你想搵邊個"
"你兩個月前做問卷, 迪士尼喎"
"無!"
"迪士尼喎"
"無!"

CUT 線

人地唔填問卷, 就屈人姓陳, 然後填左它? 搞X錯


MTR 事件:

本小姐坐單面三座位果D SEAT... 把手放在隔離鐵架上, 突然, 有一位OL把她的籮友SIT在我的手上, 意圖 BEAU 開我. 我又點會屈服??? 於是, 由中環到旺角 (OL 落車) 就係咁角力.

Q1: 如果我是男子, 她會否坐落黎?
Q2: 如果我是男子, 唔縮手會否被告非禮?
Q3: 她WUI否放"臭彈"攻擊我?
Q4: 我如果用手肘 "YUI" 她, 是否構成罪行?

以上妄想, 全部發生在果程車中, 並非事後補回.