星期一, 12月 19, 2005

第一次..

星期六... 本來晏晝買左RENT, 夜晚買左 Trojan.. 一整日注定都要在灣仔蹓躂.

結果, 在兩點半由金鐘行去APA, 睇左RENT.. (都訓左半場, 不過其實都唔知劇情講乜, 以後都係少睇MUSICAL.. 不過果首 five hundred seventy thousand xx minutes 曾經在APA的口水歌DRAMA聽過咁..) 五點幾出黎諗住響灣仔望下跟住再睇下場.. 點知七點幾去APA先發現CANCELLED! 連星期日的公主復仇記都CANCELLED埋! 無奈! 因我無時間再去睇啦!

要講既就係.. 我第一次中催淚彈, that's all... don't ask me!!!

仲有, 我要反省下, 我讀語文究竟是為甚麼.

記多兩件事:

1. 前星期六.. 在MTR睇MANGA時太感動睇到係咁喊, 好似俾好多人望住..

喊得太勁的後果係搞到果日有D唔開心,咁我又覺得有時咁亦都不錯. 不過.. 唉!

要咁"感動"應該坐巴士少D人好D既..

2. SUN TV 重播'狂潮', D 劇情真係亂鬼咁黎... 發哥+繆小姐的戲份少之又少. 不過繆小姐的確好高貴氣質. 唔怪得收尾會搵返佢地兩個做'傾城之戀' (狂潮裡面, 繆小姐鍾意發哥, 幻想同佢結婚... 依家唔會係咁架啦.)

至於上個星期播果集CID, 係霑叔+黃文慧(舊天龍做秦紅棉那個..) 拍到成集'獅子山下'咁. 好寫實, 駭人. 一睇ROLLING, 原來編導係嚴浩, 導演係許鞍華.. :O 唔怪得