星期三, 12月 14, 2005

比XX還天真?

上星期六朝早要返工, 晏晝要去演藝睇野, 反正係咁我通常會行過去... 行親呢條路都令我感到心情愉快, 可能因為第一次行係去添馬艦, 同成班日文同學一齊搬野! 好開心~ 哈! 當年係咁先'混熟'架!

講返正題先, 上周六一路行一路哼歌 "只愛陌生人'. 我諗無響呢度提過... (唔好話我回帶!) 99年王菲未出"只愛陌生人"大碟之前, 我在中環HMV買了張亞東的同名專輯, 就有"只愛陌生人"... 我鍾意張亞東的版本多D, 感覺比較'簡約'.. 起碼無左童童果一聲...

當年係因為本歌詞書係簡體字定係字體太小? 我一路以為歌詞是"比實物還天真".... 而聽kui唱都聽唔出原來唔係? 點知.. 到王菲出碟時先變左做"比寵物還天真"...

真係.. 嚇左一嚇.