星期日, 3月 04, 2007

五色 令人目盲

文案記錄 (歡迎補漏)

靈魂 蕩出窗花

我看見二十歲時的我 竟然做過這樣的事

我想看人 還是被看

我看見二十年後的他 竟然變成這個樣子

眉開眼笑 太煞有介事

若有所思 太距人千里

試管試不出眼淚的悲哀

看見的 消失了
消失的 記住了

我現在的表情 夠若無其事了嗎

是故空中無色

無受想行識

無眼耳鼻色身意

無色聲香味觸法

無眼界

乃至無意識界

目中無人

心裡有鬼

我這樣的眼神 還能凝固多久

我的目光 何曾照亮過離人的背影

--
d 相, 好多鞏俐, 有少少係舒淇, 一張好似鄭秀文, 其他唔多認得了~~

--
第二晚的不同之處

- 多左電話聲
- 多左笑聲
- 多左掌聲
- 打左燈落歌手度
- out focus 左
- 麥婉欣果 part 多左哈碌鏡頭?
- 鄭秀文果 part 後面堆字由一個 screen 變左兩個
- 琴姐甩左 q (好明顯幕後提示有問題)

--
今晚臨走見到夕爺入左後台! 又係戴帽著 addidas. 我同同佢打左招呼~ 可惜當我想影相果陣, 部機因為無開 flash 而曝光耐左, 搞到係. 大家可以憑空想像下豎琴右面個影係夕爺移動中.

補上 tv screen 一張, 有無人發現到呢~~~ :P (無啦, 無得用 capture, 要用 digi cam 影好白痴呀~~)

--
忘記了幾年前 Tosca 在港演時有無去睇. 但當年上 huma 時, la boheme 劇情其實好惡頂......

--
另, x 報的訪問究竟有乜錯別字? 我又唔多覺添.

1 Comments:

Blogger Rice Blue said...

專登去了,沒有見到,運氣不夠吧...

11:36 下午  

發佈留言

<< Home