星期三, 3月 14, 2007

一期一會

想講下林一峰先生. 唔係講佢d 歌. 係講有次睇劇見到佢..... 呢度講見到 j 小姐的偶像就係佢. 而呢篇講既無禮貌劇壇人士, 講的是在"馴情記"中演同 chet 二位一體果位小姐.

話說當日睇劇, 在 fringe club, 不嬲唔劃位. 我去到已遲遲地, 只有坐最後排中間. 坐定左無耐, 坐入面果 d 人有friend到左, 咁果位小姐叫 d 人坐埋入去夾硬將我逼去外圍. (已經嬲嬲地架啦 :( ). black out 左之後, 佢地仲有 friend 入緊黎! 果位小姐又叫佢地坐入去, 仲話逼我出去咪得囉咁. 一個人繼續入去逼, 另一人無...... 而果位小姐猛叫佢入, 佢寧願坐我隔離 (即係同佢 d friend 隔開左坐). 就咁, 成場戲我同呢位有禮的先生坐埋一齊, 期間我仲唔小心 beau 到佢幾次 (當然係 pat pat beau, 唔使講啦), 而佢就好 subtle 咁坐開少少. 到劇做完, 我先知原來隔離既係林先生. 自此我覺得佢真係非常有禮!!!

--
當年睇"馴情記", 黃小龍導演叫觀眾唔好跟住林先生唱歌, 因為係 drama 唔係 concert. 點知坐我後面果對 g couple 由頭唱到落尾 (除左新歌唔識唱之外). 搞到我好 'hing'. 哼哼.
(btw, 我後來俾晒當年拎既宣傳單張俾 j 小姐)

--
今次無捧到'一'場, 等重演先買啦~
('一期一會'呢個 term, 第一次睇應該係柴門文既短篇 title)

0 Comments:

發佈留言

<< Home