星期一, 11月 07, 2005

咁耐啦...

本來'情書'譯錯的仲有MARK低, 不過算啦, 唔寫了. 反正從來看日本片都總係咁. 自從突然間開左竅, 聽得明日文劇/戲之後.. 就變到咁牢騷添.

尋日MP將'捐款'寫成'損款', 小學生咩?? 仲有.. 話王菲當年'幸好'同謝霆鋒分手, 有無搞錯??

尋晚發夢, 見到結左婚的中學同學, 仲問她點解唔請我地飲?? (其實可能我要求太多, 根本係好平常!!!) 我估我D 同學都唔會睇呢度, 所以我話過唔想有人因睇到呢度而覺得HURT, 我估唔會卦, 其實... 我又太睇得起自己, 人地都唔CARE啦.

當年... 我覺得她係一個RIVAL(仲記得我話我好鍾意呢個字). 不過其實係'相手NISARENAI'. 即係人地都無將我當成對手.. 我一路都懷疑... 唉. 都係唔好寫咁明, 係 'xmas事件' - for my reference.

總之就咁. 不過咁多年我都放唔低 -_- (死啦. 我D 潛意識最近好活躍)