星期日, 11月 21, 2004

雜談

幾日唔得閒寫, 因為真係好忙!

首先要講講台慶女主角, 雖然黎姿出道咁耐, 但佢演技... 究竟係咪對得住佢家族??
要提提, O岩O岩買左台慶第四輯, 黎姿個樣勁似甄楚倩!

第二樣, 阿孖有難真係好難頂!

第三, 睇左少少"我係TUNA FI", 竟然有陳穎芝掙扎拍唔拍三級片既劇情!?
(真係人生如戲~) 芝姐收尾同陶大宇拍左套"哎口也女朋友"...
不過陳穎芝我最深印象係拍"廟街豪情", 吳啟華做奸角, 咩左佢, 仲傳埋AIDS俾佢!
而男主角係江華! (呢套上年有重播)

然後講起陶前師奶殺手, 尋晚果集"幹探群英"有佢! 做綁匪!

跟住又想講, 睇TVB周刊, 竟然見潔儀姐姐跳槽無記! (佢可以做乜??)

同埋唔知乜周(證明我睇幾多??!) 訪問黎耀祥, 話佢第一封FANS信係"人在邊緣"之後..
又想講下, 因為"我本善良"都有佢! 做一個基佬. 佢仲有在一號皇庭1-3輯做單集出場的人. 4-5輯就做馮素波個仔, 譚耀文大佬 之前講"我本"姓名學, 爭個名冇提!

蔣定邦: 男兒要保家衛國?? (oh no! 原來羅樂林扮過楊過??!??!?! 唔係化!)

p.s.: 林夕詞作分享第三期已經發出
http://www.linxism.com/maillist.html