星期二, 11月 16, 2004

"童年往事"之一

唉. 做錯野添! 真係"火羅"! 唔講呢D 先..

尋晚睇左曾江個女同寶珠姐個仔果套劇, 劇本OK啦... 最奇係我地個位竟然係EXACTLY寶珠姐後面! OH, 唔可以亂UP野!

講開友人J2, 佢同我有個共同識的人. 我估唔到果個人而家變到咁"manipulative"
好似邪教教主咁! 不過其實我覺得, 一個人要狠下心腸去做壞事發達, 其實係一D 都唔難! 不過響現實見到, 又係另一回事, 世途險惡, 一定要堅定意志!

J2問我有冇睇過張小嫻, 我就答我睇過連載過果D 囉. (我好細個就睇MP!
當年亦舒衛斯理全部有睇, 我懷疑因為咁我鍾意睇亦舒的小說) 佢同我講, 佢中學果陣睇張小嫻本書, 覺得書入面果個寫到好似林夕, 話個女人使唔使咁為個男人去寫本書??? 佢當年在學校想搵人講呢件事, 但冇人睇張小嫻亦冇人知林夕!? 唔係卦... 果陣林夕開始拎叱吒獎.. (唔小心暴露左年齡添!) 我同佢講, 咁我好彩D! 在MP睇到時, 我老豆阿媽都話呢個係寫林夕!
而同班亦有MP FANS, 大家亦都GET 到! (尤其係中學同學JC, 記得當年MP 星期日有詞評, 講"等你回來"寫得好好, 我仲記得同佢講息講呢樣野! 證明野係要講過先記得. 唔係我又點會記得當年睇過"我本善良"!?

因為睇到27集, 太SWISSWISS -> 廣告用語, 攪到當年無知的我亦都"春心蕩樣" -_-, 冇計, 要用呢個形容詞, 而返學校同人討論佢地有冇咩既時候, 冇人理我, 所以好記得!!!)

我地間學校盛產補習天后, 我地果屆有三個! 點解補習天后一地曬名牌???
(下次有機會要問下), 其中一位初中曾經同過班既天后, 幾期前接受一仔訪問時, 講d 野同當年我地miss講d 野一樣!
就係話 TEACHING IS ACTING! 當站在"台階"時, 就要演戲! MISS 仲講在英留學時, 唯一寄託係睇 SISTERS PICTORIAL! 我好有共鳴~ 因為我七歲屋企已經有得睇! 哈~
不過當年miss勁偏心, 我仲記得果年我讀得唔係好開心添! 響五年後佢教我地英文, 就唔同曬! 因為我英文叫班上ok! 我仲記得我問佢記得五年前好偏心咁唔like我. 諗返起都覺得自己問d 咁既野勁"ON NINE".... -__-