星期五, 11月 05, 2004

安然無恙!!!

好彩... 今日冇乜事lu. 如果唔係我會以為我俾老細嚇到我精神緊張... 冇理由架嘛, 我份人不嬲都冇乜壓力既... 真係好彩冇事!!!

講返我個歌詞分享maillist, 有人話我個網的只有作曲/作詞/編曲人而唔評論歌詞唔夠好. 點解要咁呢?

第一, 歌詞係作詞人既心血, 唔係我的嘛. 我只可以提供一個index去俾大家參考... (而且CASH話正式黎講post歌詞作website除左要俾$,仲要原作者同意先得), 我邊有咁多$$呀~ 有成二千三百幾首咁多~

第二, 我覺得尋找既樂趣真係好好~ 尤其係去搵舊cd呀, 黑膠呀, cassette呀, 搵舊書, 有時仲咁o岩無無聊夜猛猛睇無線戲, 見到credits roll到主題曲係林夕... 真係覺得好開心! 哈~ (追兇二十年主題曲就係咁樣俾我發現啦) 我又點可以剝奪大家呢個樂趣? (不過林夕在中國大陸/台灣都有不少fans, 呇a要搵林夕的廣東舊作就難d啦. 呢個亦都係我搞個maillist的原因)
其實以我用左幾個月既心血可以搵到咁既成果, 我相信有心係無難事的. 大家可以俾心機~ :D

0 Comments:

發佈留言

<< Home