星期三, 11月 17, 2004

大結局!

今日終於我本善良大結局! 真係覺得呢個劇本的大橋好好! (不過細節有D 唔連貫!)
不愧係當年的皇牌劇. 我覺得起碼唔係果D 家族式恩怨片, 真係好唔同! 邵美琪真係好靚! 同埋, 難得D 角色好有個性! 劇名都起得好好! O岩O岩先發現, "沒有你之後" 係1989年出唱片, 仲有89年劇集"還我本色"插曲. (DERIC 在"還"劇做配角~), 但呢隻歌係90年先入選勁歌季選, 我估都係"我本"效應!

1990年勁歌金曲第三季季選結果

相逢何必曾相識 蔣志光,韋綺珊
戰勝心魔 BEYOND
失戀 草蜢
沒有你之後 溫兆倫
一千零一夜 李克勤
開心氣候 鍾鎮濤
夢中的你 張學友
諾言 葉蒨文
EVERYTHING 王靖雯
何必來得太晚 鄺美雲

講時講, 我依家開始睇埋"天涯俠醫", 因為舊年有睇過少少"律政新人王", 我幾鍾意林峰個樣(尤其係戴眼鏡果陣! 我對戴眼鏡, 尤其黑膠框果隻有種情意結! 不過古裝LOOK好唔OK)

因為唔想幾日冇寫, 搞到特登響11點9就INIT定~ 不過今日都係冇乜心機寫, 寫住咁多先.
由於唔得閒, 今日發既歌詞分享第三期將會延遲發行. (諗唔到講邊首添!, 不過其實可能MAILLIST果度D 人都唔睇呢度都未定! 我要重申, 分享詞作不設補寄, MISS左就MISS左, 人生總係有遺憾!)

黎緊仲有D "我本"感想, 遲D 再講!

0 Comments:

發佈留言

<< Home