星期三, 11月 03, 2004

開張大吉!~

識得我既人都知道我好多野講架啦~ 呢個日記應該會有兩個特色:

1. 用廣東話黎講野, 因為廣東話打落真係好盞鬼, 唔好叫我將佢白話化啦...

2. 唔會有任何工作既話題~ 就係咁.

今日開張大吉, 先要講兩件事, 第一就係上星期去睇詹瑞文, 林奕華的"大娛樂家".
老實講啦, 我唔係好like梁詠琪, 不過睇完, 都ok左既. 起碼唔會抗拒聽佢的歌.不過anyway我都無迷過華仔啦)
gigi仲周圍同人握手, 當左係演唱會??? 不過睇劇既觀眾好有品, 唔會爭出去同佢握架.
(定係佢d fans買晒樓上平飛位呀??) 果場仲有華仔起身同佢握手! 個劇ok啦, 似show多d.
咁人地都擺明話大娛樂家丫嘛. 我都係最鍾意林奕華果d呢, 懶multimedia有VIDEO果D~
唉. GIGI又同PONG NAM唱SANDY LAM的歌作懷舊. 其實舊年睇"馴情記"已經係咁.
馴情記好明顯D主角係同我同年, 佢地懷的係憶蓮. 但我始終只喜歡FAYE WONG.
我知我的朋友A, 朋友B又會話阿菲唱歌冇HEART呀. 我唔覺喎!!! 我估可能我聽歌得太遲啦.
我識起碼有幾個人都欣賞: 1. SANDY LAM+2. PRUDENCE LIEW+3. SHIRLEY KWAN
而唔LIKE FAYE WONG 既。 OK囉。 可能我真係因為太喜歡林夕,所以最愛是FAYE WONG啦。

第二呢. 就係我本善良真係好好睇呀. 其實整呢個diary有d都因為見到人地個diary寫得好盞鬼, 所以自己都想整返個.
咁我要quote返響人地guestbook留言的話先~

" 我想話﹐我仲記得14年前﹐當我仲係FORM 1 果陣﹐睇完第27集﹐阿浩男同伊明在英國間屋度﹐抱埋一齊然後鏡頭FADE OUT果度好有印象﹐因為我估佢地跟住會咩野。。然後第二日返到學校仲同同學討論(不過無人理我咁啦)﹐我前幾日睇返呢集覺得好感動同埋覺得自己變得好老餅﹗
仲有仲有﹐邵美琪問溫兆倫係咪肯定只係想見到佢一個﹐溫兆倫錫佢一啖﹐然後拎返轉頭﹐再合埋眼然後點頭﹐嘩簡直正到爆﹐直頭成為我後面十年對男仔的FANTASY。即係應該要咁架嘛。
不過呢套劇有D可挑剔既就係時間觀念有問題。都唔覺阿浩男坐監坐左四年。伊明一時同佢地已經識左五年(在船上同埋同阿李琳琳都係咁講)﹐ 但去到英國又變左“四年前XXX”。(咁我明因為外景係拍左先既﹐兜唔返)而尋日果集又到呀浩兒問家榮點解半年前唔搵返佢(唔係卦﹐佢地好似係浩男入獄冇幾耐就識喎)而阿蘇敏又同家姐講落左黎大半年。。。唉。我記時間記得好清楚架﹐所以冇辦法唔察覺。
仲有﹐我上星期唱K特登都唱左沒有你之後同我是情痴﹐當年溫兆倫仲要出外景拍架﹗(唔通娛樂唱片咁有$$﹖定溫兆倫真係好紅﹖﹖當年黎明好紅呀﹐所以就算溫兆倫好型都無用無乜FANS。)同埋唱埋草蜢的歲月燃燒﹐因為佢地重遇果集實在太好睇﹗﹗﹗不過佢地嘈交果集﹐有隻歌歌詞“若你想暫時使我 反省愛你有幾深”果集﹐我聽極都唔知邊個。我擺左去 http://www.linxism.com/part1.mp2 同埋 http://www.linxism.com/part2.mp2 邊個知道就話俾我知啦﹐我覺得好好聽呀~ 我本善良真係好好睇﹗"

遲D 仲有對呢套劇的野要講。!!!

就係咁啦. 我唔會賣呢個diary既廣告既. 有緣睇到既就睇啦~ 呵呵.
不過要賣下我個網站廣告: http://www.linxism.com (係我搜集林夕的詞作集~~~)