星期四, 11月 18, 2004

"我本"姓名學

今日要講一下天涯俠醫, 第一集: GIGI D 英文OK啦. 不過張家輝D 眼尾紋... -_-~
同埋.. 套劇拍到咁"說明文"FEEL既?唔使要曬肯亞景卦???? 當年"我本"在英國取景都唔係拍成咁啦?!

(冇錯! 今日既話題仍然會講"我本"!)

今日要講"我本"名字學 (當年上 tragedy in literature, Dr. Yee 都話名字係好緊要! 正如紅樓夢中, 主角名都好堪玩味! 所以當年我為個COURSE寫左暫時唯一一個劇本時, 諗名都諗左好耐!)

齊喬正: 假貨喬裝成正貨? (假爸爸 -> 真爸爸?) (假仔 -> 真仔?)
至於姓齊: 齊家? 一家齊全?

簡慧心: 追求簡單的生活, 要求心靈上的滿足

齊浩男: 除左"型"之外, 當年好興"浩x", 同是90年的"回到未嫁時", leon就叫"浩然"
浩男可能係源自男星"鄭浩南", 而後來亦有鄭ep的"陳浩南".
齊喬正改呢個名, 已經預視/示左個仔會跟佢黑社會! :D~

齊浩兒: 冇親生仔, 生個女都要叫"兒"! 可惜最後都冇埋...

石伊明: 有網友講過, 用國語讀, 即係伊失明... (臨尾有集, 伊明同浩男講話有個盲妹跟住佢...... 玩預兆??? 仲有林利同阿媽講: 死都要乜... 唔記得左係乜添, 不過真係跟住死左)

石家榮: 貪戀榮華富貴

方菱: 咁充滿稜角, 豈會甘於成為木偶???

唔可以唔講當年的偶像, KITTY 的"戴安琪" diane

見到有好多網站寫佢做 diana, 其實係 diane 先O岩! anyway, diana , diane 都係紅顏薄命! (果個人佢做左"天地豪情"的芬姐 DIANA, 又係死於非命)
可能 diane 本來係一個天使 '安琪', 可惜始終都折左翼...

高俊峰: 唔識解添. 佢咪拍左呢套劇就去拍三級戲???

最後, 要講一句, visual basic D buffer, handle 得好差!!!!