星期日, 8月 05, 2007

開估 / 勁勁勁!

開估先

1: "有一天我會"又點會係重新譜詞? 本來係王菲隻歌改編佢既喎! 十幾年前已經有囉喎! 蔡小姐重唱老歌咋卦~

2: "有一天我會"都唔係"如風"原版, 係"季候風"喎! (另外果隻係"猜心"!!!)

(當年聽到"季候風", 都諗做乜 plug 隻咁"保守"既野? 無記錯 plug sequence 係"不再兒嬉"/"季候風"/"執迷一悔"? 歡迎各位老餅/記性好朋友指正 :P)

--
勁勁勁!

今日睇 mtv 台睇到黃先生填詞的"pt成熟時" mv (唔識打呀, 提子囉), 見到有 鄭嘉俊先生 (jam) 同 angus 原來有份拍! (鄭先生係"喝彩" re-run / third run 裡面飾演 "Paul" 的那位)
(鄭先生在 "ASM 造世界" 扮女人的'艷絕'造型, 及 "菲爾德" 的國王都好好, 點解我覺得佢做 "Paul" 果陣當堂矮左? 哈~)



本來睇到呢張都唔 sure 是否 angus, 因只有 show 名



但呢張個樣好易認喎!



--
:D 好彩我八卦睇咁多 mv (其實我覺得隻歌都幾好聽 :P)

--
剛剛再搵到多 d 資料, mv 裡面果位 "Gladys" 都係 APA 的, 有看過她的演出但無乜印象.

而 "Brenda's" 就係一期一會果位後生林小姐, 就真係認唔到添~

0 Comments:

發佈留言

<< Home