星期一, 7月 23, 2007

豬展及其他

(記得十二歲就一個人出港島 CITY HALL 豬展買豬, 好耐以前咯)

--
有人問, 就提啦, 專欄結集: EW 爭一篇, UM 爭兩篇.

--
仲有志雲飯局的序, 同埋'溫暖'的訪問出左書. (買-ed la)

--
唔知點解, 成日見到有雜誌 / blog 寫'質數'下降. 係咪由 13 變左做 11 呢?

--
今期東地, 竟然有'乳貼'示範相, 咁同無貼 d 相無乜分別喎? 有無人投訴呢? (我就嚇左一嚇)

另, 有一篇講'歲月'抄'華麗' (takuya san 的角色的道德標準[可能]同佢本人一樣高 [不可說得太盡], 我覺得勁型!~) 提左兩次'北大路欣也'先生. but 一次話 '北大路欣' 亦係...... 一次話 '北大' 乜乜...... 娛記 d 要求係咪好低呢其實?

--
要提一提, 周六捧劉首席場時, 有簽名會, 咁我梗係有簽啦, 今次特別留意到劉首席簽完時, 係掉返轉本場刊, 即係擺返正咁俾返我的. 真係~ 好有禮~~~~~~ :D~ 我真係好開心~ (其實係香港人都無乜會咁?)

--
上幾星期睇 MP 副刊, 話綜援家庭兒童暑假好慘, 無得去交流營, 要報康體署的游水班, 又無得補習+上興趣班, 只可以留在家中看 TV. 下...... ? 好慘咩? 以前我細個都係咁啦~ (仲要學游水都學唔識喎!) 當然我不嬲都好鍾意留響屋企 [巨蟹性格] + 當年有重播的經典劇 [由十歲頭已經懷舊] + 仲可以在圖書館借書睇, 好開心!

其實我覺得人貴自愛 (回想當年我都有俾人恰, 俾人掟左個書包落垃圾筒, 咪唯有自己執返, 同唔睬其他同學, 自己讀好 d 囉), 同埋勤力 (呢樣我其實都爭少少) 囉

(從未補過習/到自修室溫過書的我覺得補習 d $$ 用黎買 exercise 做仲抵囉, 同埋到自修室無屋企張床咁好溫 :P 呢樣真係各師各法~)

(咁梗有 trade-off 既, 咪無乜 friend 之餘仲要識唔到男仔喎! 真係浪費青春囉!!)

1 Comments:

Blogger jac said...

不少九十年代以前出生的小朋友
暑假都未必有暑假活動
更遑論出埠
之不過當時個個同學仔都係咁時
你就唔覺自已有咩問題

所以貧富懸殊是比貧窮更慘

2:53 下午  

發佈留言

<< Home