星期六, 7月 21, 2007

最後一 post

點解最後? 要明既就會明.

首先要講, 上星期睇的喝彩 3rd run, 又加多左劇情, 2nd run 講左 leslie 同女高層少少野, 3rd run 就仲多 d, 同埋有 youtube 中的余麗珍 v.s. 李香琴變奏版. 最近發現好多人 search angus 個名入黎我個 blog, 哈, 我同 A 小姐吹噓話我眼光獨到, 佢話, 得啦, 你可以去做經理人啦. :P (我有錄埋 d 有線我要成名特輯添架!)

另外, 要解謎: [http://mmlinx.blogspot.com/2006/07/mv-67.html] 裡面的 'abcdef', 係舊年同 A 小姐睇 hamlet rerun, 最尾一場, angus 掉左手套上觀眾席, 掉左去我隔離疑似 g couple 果度, 我見其中一位哥哥仔好似好勉強咁執起左佢, 就厚住面皮咁問佢要, 佢又俾! 到依家都無洗過架 (都幾黑啦其實)

--
今日去捧劉首席場, 好少戲份 (compared with 笑傲), 不過 dance 好好睇! 同埋, 我覺得泳兒小姐好得體, 他日應該有成就.

--
上周睇'紅樓夢', 真係豪華的製作, 當年在新光演的好似係折子戲, 每場不同人, 所以有女寶玉同男寶玉. 今次係男的. 我覺得真係好好睇囉~~~~~

--
最後, 搭左兩次車都碰唔到的'撈騷'. 等我集合下睇左的人的覆述再報告 (又或者歡迎在此報料!), 我只係睇左古生訪問夕爺+mark果段咋.

--
再最後, 工作上見到的英文:

the exception was catched in ......

this item will be implemented in the next phrase (某 vendor)

不如出在中五卷啦?? 改錯處果 part.

(一早知親愛的舊同學係補習社英文天后, 但原來佢果間公司的其他兩位英文補習都係我地的同級同學, 唉, 做補習天后幾好搵先得架! :~~~)

2 Comments:

Blogger linus said...

咁又一年...
講起琴姐,金釵應該就快出... 送俾你做過期禮物?

3:16 下午  
Blogger m@linxism said...

thx 我都會自己買架喎~ 你不如送呢個啦~ :P http://www.hmv.com.hk/product/product.asp?sku=730813

11:53 下午  

發佈留言

<< Home