星期日, 7月 29, 2007

好可愛的兜風耳~

:D 晏晝去左睇三地聯演版的"暗戀桃花源", 黃磊先生的耳仔真係好可愛 :P (本人都係兜風耳, 咁多年來無人讚過, 所以見到有咁可愛的忍不住要讚讚)

--
兩年前看過兩場"琥珀", 對袁小姐無乜特別的印象 (果套劇 d 劇情其實 cliche, 劉燁先生的角色又好 over, 搞到我覺得都唔係好感動)

雖然未睇蘇小姐的版, 但我覺得我會喜歡 袁小姐 多 d 囉~ (蘇小姐演劇, 成日有一道板斧就係將 d 對白 'lur' 快左黎講, which 我係唔多 like) 通常雙語一齊上的劇, turn out 我都會 like 國語版多 d 囉~

--
真係, 好感動~

1 Comments:

Blogger Unknown said...

一份兼職,不分國界,
只要你的網路在哪裡,收入就在哪裡。
脫離捧人家飯碗領死薪水的好機會,
兼職時間創造倍增收入
實現財務自由~
一天3-4小時,上網加薪,不求人!
只要你有郵件
請您先免費註冊體驗全自動網路創業系統
http://joe80411.weebly.com/
祝~天天都是有美好的一天˙快樂與您同在

6:20 下午  

發佈留言

<< Home