星期四, 1月 11, 2007

當深夜滲在難得午夜裡......

as quoted in Alvin Kwok's song "一些事一些情", written by Richard Lam

當上個禮拜我忘記左睇"音樂共同體", 就有預感, 唔會 miss 左郭小霖果集卦!? 好彩原來係今日! but. how come! 得1/4個鐘!? 咁得播得兩隻 mv!? 應該唔只咁少卦當年幫 TVB 拍既都!

2000年, alvin 曾經黎左 UST 做音樂比賽評判, 我當時應該即刻返屋企拎隻一些事一些情俾佢簽名! 可惜結果無咁做!! (結果上次上 903, 拎左呢隻碟俾夕爺簽 -__-, 而當我讚'夢中見'既時候, 夕爺話覺得其實果時填得唔好, 咁又係既, 人應該要進步, 但當時的詞的'纏綿'又唔會響依家的作品見到, 而我畢竟係果個年代既人嘛~~~)

佢既歌好聽唔在講, 而夕爺亦曾經講過 alvin 係除左 raidas 外第一個搵佢填詞的人 (from 100分雜誌), 真係有慧眼~~



--
其實俾 xxxtube cut 晒我 d account 都好, 之前好似'強逼症'咁成日想 upload 野, 依家唔使諗 lu~ 天意嘛. 不過要勤力做 backup 囉.