星期日, 12月 17, 2006

MV 95

1.
2.
3.
4.

--
76版書劍成六十集, vcd 太貴無買, 正好依家重播就 o岩晒~ 其實我只有興趣睇高妙思小姐演周綺, 一來係全書我最喜歡的人物, 二來我的"巧"姐妹真係好似佢 (哈~~~), 不過伍小生 d 演技就真係麻麻, 但佢都算幾靚仔既, 起碼夏雨演金笛書生演到我都唔想睇. (咁應該買返隻紅樓黎睇下佢演寶哥哥, 但我又唔太鍾意汪阿姐演黛玉喎, 感覺 毛小姐 好 d. 仲有, 今年有套新劇, 搵蓋鳴暉演寶哥哥, 下! 雖然主線唔係寶哥哥, 係王熙鳳, 都唔係咁搞卦! 俾我揀, 我揀林峰囉......)

--
另, 呢兩集大寶藏都有 cora miu 繆小姐, 明眸皓齒, 明艷照人. 靚到! 唔怪得發哥都話當年 d 觀眾響街上邊見到佢都要鬧佢做乜對思嘉咁衰 (無理由鍾意果個初戀情人架嘛)

0 Comments:

發佈留言

<< Home