星期一, 1月 01, 2007

MV 97

1.
2.

--
夕爺應該很喜歡"屋大忌人稀", 否則怎會在13年後再為 EW 寫專欄時又用了這個作文章標題?

--
翻查舊剪報, OS (舊版) 33 期及 126 期的稿是一樣的, 呃稿費!??!?!

--
夕爺的新 profile 說要知他的 info 可用在線搜查器. 剛發現 wiki 的夕爺一欄已連上了 linxism (但又唔係 main page 喎!), 而且歷年詞作部份亦被 'migrate' 左喎. 我真係覺得有責任要去 maintain accuracy!

另, 繼續徵求舊電台節目, 我唔見左夕爺記念林振強先生果集 radio! 仲有方力申訪問夕爺! 仲有許志安"手羅"命偶像. 請好心人 send 黎啦~

1 Comments:

Blogger sidekick said...

我唔見左夕爺記念林振強先生果集 radio
<--我好似有, 要搵搵, 如果真係想要, send 個mail 俾我o丫~

2:26 上午  

發佈留言

<< Home