星期五, 12月 08, 2006

鳴謝啟事

多謝 A 小姐, C 先生幫手打電話, 最後 A 小姐打通左, 仲"帶HIT" C 先生都換埋飛 (講唔講得呀?) 多謝多謝!

(題外話: 我同 A 小姐話點解你仲有咁多分? 唔係換左好多次咩? 結論係你大使! 而且你有分自己都唔記得!?)

--
給忠實讀者 D 小姐, 你"八"的"決心"比我仲勁!

--
好似有人專誠去 rate 每一條 youtube 上的片, 每條都係一粒星, 係廿幾三十條都 click 去俾一粒星, 我真係覺得幾"受尊重", 估唔到有人咁 care 我講既野去特登"激"我? 我覺得超搞笑~

--
finally: 等候宣判, 12月18日揭曉. >_<

0 Comments:

發佈留言

<< Home