星期一, 11月 20, 2006

唔......

林夕出席明週演藝動力大獎
--
我有份投架! (早知響 IFC 頒獎的話, 就去打探下啦!)

--


呢段係唔會 UPL 既, 因為心情唔好囉~ 嘻~

--
原來"笑傲江湖"第一晚斷左威也出左事, 唔怪得睇完 i:cherry 出去時聽到場地人員話果邊乜乜...... [因兩套都在 HKCC 做] 原本究竟係點呢? 好想睇令狐沖吊威也! (i:cherry 果便都好多威也, 簡直可以用'如履薄冰'咁危險黎形容. 點解一邊無事一邊有事 :( 希望陳磊先生早日康復 OT: 有無因為咁 CUT 左東方不敗戲份?)

--
MP 水準差到...... 令狐沖係劉迎宏先生演的, 柳重言係代唱咋! BTW, jim lau 先生, 歌聲實在好動聽!

--
另, 兩三個月內出席兩次金牌飯局的原因是?

A. 為食
B. Paco 叫到嘛!
C. 關你鬼事?!

1 Comments:

Blogger 芒姐 said...

輪到你喎...

http://appledaily.atnext.com/template/apple/art_main.cfm?iss_id=20061119&sec_id=462&subsec_id=830&art_id=6535413


娛 片 Site : 嫩 口 華 仔 《 香 港 八 一 》 喫 飯

凌 零 發 最 近 在 網 站 YouTube 發 現 了 一 條 極 珍 貴 的 短 片 , 名 為 「 華 仔 @ 香 港 81 」 , 原 來 是 華 仔 於 1981 年 入 讀 無 藝 員 訓 練 班 時 , 在 當 年 深 受 歡 迎 的 處 境 劇 《 香 港 八 一 》 做 茄 喱 啡 的 片 段 。 雖 然 短 片 放 上 網 只 有 個 多 星 期 , 但 點 擊 率 已 達 3,000 多 次 。

華 仔 扮 演 一 名 光 顧 茂 叔 ( 已 故 甘 草 黃 新 飾 演 ) 快 餐 店 的 食 客 , 也 有 幾 句 對 白 。 講 述 他 走 進 快 餐 店 後 , 與 友 人 點 了 茄 汁 牛 肉 飯 , 然 後 跟 友 人 說 : 「 我 連 夜 晚 餐 都 出 埋 食 , 我 單 身 寡 仔 , 費 事 返 屋 企 煮 啦 ! 」 凌 零 發 估 計 是 無 特 別 安 排 給 華 仔 的 一 個 機 會 。
「 華 仔 @ 香 港 81 」

7:04 下午  

發佈留言

<< Home