星期一, 10月 03, 2005

好多年前....

我個FRIEND話我知, 佢見到有人在 career talk 問, "咦, 你地份工響中環返工, 咪好 elegant 囉?" 咁. 我個FRIEND就勁鄙視問呢個問題條友.

我覺得, 家家有求, 佢覺得 elegance 係一個BONUS, 咪OK囉, 我就覺在中環返工食野貴, 搭車又貴又耐左咋.

其實唔係好啦更, 不過唔知點解諗起上面果件事, 正題是....

須知無知並不是罪 (雖然有時我覺得都是), 但係戴住"無知"既面具, 講 "我係無知呀你吹我唔漲, 你咪唔好理我囉~ 倚~~~ -> 將尾音拉長", 咁直頭是 deadly sin!!! ignorance + innocence -> sin

--
睇完某個 blog 有感 -> 感想是... (ong 99)