星期二, 11月 29, 2011

minor classics

四年前及一年前的兩個演唱會, 已經證明了楊小姐的成熟魅力, 個人認為她現在實在揮灑自如得多. 唱歌都好像好了!

資料顯示, 07年後楊小姐好似無再找黃先生填詞...... 唔通真係因為2005年"零號"被人鬧而反面? 但今年又有唱. 所以應該係另有別情...... 可能為"既生瑜何生亮"既問題. (可有多過一個解法!)

講多次先~ 命中都命中/命中命中 hehe

其實黃先生亦不用介懷, 楊小姐唱佢既作品都好多, 印象中多過07/10年
友誼萬歲/洋蔥/零號/亂唱的歌/勇/一個人的童話/稀客/超齡/風采依然

但係洋蔥/風采依然好似之前"major"都有唱. 個人prefer古先生伴舞版"風"
古先生可準確演譯"一臉靦腆".

如果有埋煉金術(可能未夠小眾)同繼續努力就更好~

btw 最感動既一句係已經忘記了的"讓記憶有時去追 有時後退 有時昂然面對"
--
P.S.1: 已經買了黃先生作品選的門票, 明年那邊見~
P.S.2: 連續六年都抽到叱吒頒獎禮飛, 我覺得我都有d運......

0 Comments:

發佈留言

<< Home