星期日, 11月 27, 2011

鐵路像記憶一樣長...

今日去到竟然唔FULLHOUSE, 有D驚訝, 唔知係咪我買果場係加場?
淨係聽到"一個人在途上"已經勁抵. 不過我原來一直搞錯...
徒然想起了我自己 -> 我一路以為係"突"然...

夜晚去左睇國際學校學生演的"SPRING AWAKENING".
連埋上次睇的"13", 有以下結論:

讀國際學校的原因:
有無傳統學校會演呢兩個劇本? 尤其今日呢套, 踩界踩到好勁, 我好懷疑.
學生非常自信, 表演水準勁高.

就係呢兩點, 就已經知答案!

--
近排日日追的劇集都唔少, TVB今年回勇... 舊年睇既只有飛女同談情(睇峰峰嘛)

今年就有: 怒火/真相/潛行/法證, 仲睇返舊年的讀心.

重點: 天與地真係超班! 勁好睇... 睇到林保怡+陳芷菁的配搭, 加埋最近重播皇庭4, 16年前無一齊的結左婚...... HAHA. 仲要林保怡個名都係XX豪

0 Comments:

發佈留言

<< Home