星期六, 3月 01, 2008

嘩~ 俾我搵返~ (2)

最近睇返 NOW.COM 條 "抱抱良音" 條片, 先記起原來 "人來人往" 係 inspired by asunaro 白書.

雖然都好耐無睇返套漫畫/劇集, 但細個果陣睇的感動都依然記得. '月台'元素在 asunaro 應該無咁明顯, tls 應該係明顯 d, 但果種戀愛的 '人來人往' asunaro 有咩? 睇黎要重溫下先得. 記得雖然買晒二部漫畫, 但其實我係唔鍾意睇第二部的, 可能係果陣都未使做野住無共鳴, 又或者接受唔到鍾意上司(仲要老的). (雖然劇集裡的岩城滉一先生好型~)

--
asunaro 在 atv 首播是 94 xmas (cable 應該係 94 年中), 咁呢個 93 紅白@atv 幾時播呢?


呢張, 坐響筒井先生隔離係邊個? 又唔係石田光, 又唔似家姐百合子, 有 d 似細川直美......


紅到做司儀的石田光, 仲獻花俾 fumiya san. (至於 takuya, 同 smap 其他五子 [當時嘛] 響後台卦~~?)



--

0 Comments:

發佈留言

<< Home