星期三, 2月 27, 2008

如果你是我......

1991 年, 夕爺為沈殿霞小姐寫的一首歌詞 (如果 atv 時代無其他主題曲的話, 呢首亦應該係唯一合作的一首...)

星期六睇到"頭條新聞", 播肥姐生平片段的時候, 揀歌的竟然就係揀左呢隻......


(記得呢盒帶, 幾年前買勁平, 仲有好多貨. 而我都係以"有買無類"既心態去買, 亦買左先知原來真係有夕爺填的詞......)

--
上星期 tbb 突然重播"女人三十", 令我懷疑排節目的唔知係咪睇左林奕華先生之前篇文? 舊年在收費電視重播的時候無睇呢集, 好彩睇返, 真係精彩...... (仲有 ms cora 呢) (又其實我錄不少野都無睇, 都係錄住先架咋 -_-~)

--
講開林先生, 買左"水滸傳"的飛了......

--
又, 尋日"筆跡"倪匡果集又有夕爺出場20秒, 令我懷疑佢每集都會出場20秒, 下集講唐滌生先生, 唔知會唔會講"帝女花"? 定乜野呢?

0 Comments:

發佈留言

<< Home