星期五, 2月 15, 2008

MV 129

1.
2.
3.
4.
5.
6.

--
13晚去了看 National Theatre of Great Britain 的 "Chatroom" / "Citizenship" (arts fes 的翻譯們, 譯 "Citizenship" 做 "國民身份" 好明顯係無睇過套劇, 不過都無計啦), 前年的 "Histroy Boys" 記憶猶新. 今次都好看~ 原來 NT 的 New Connections program 每年請十位 playwright 寫 script 俾中學生黎演, 全國的中學就會揀黎演, 我想像唔到呢件事在 hk 發生, 中學生演出講 自殺, 欺凌, 未成年懷孕等等的 drama?? 仲有 男男嘴, 男女嘴...... (如果有真係話聲我知~ 想去睇~)

由細開始培養對 drama 的興趣, 起碼會令 drama 觀眾多 d, 而其他的, i keep it to myself la.

0 Comments:

發佈留言

<< Home