星期四, 8月 16, 2007

又係......

又係 UM:

pp.78

QUOTE

蔡一傑還選唱了多首別人的歌, 包括林志美的"愛比我重要", 林保怡的"偷窺", 年輕觀眾都被考起......

UNQOTE

--
大佬呀大佬, 音樂版的記者咁奇怪? "愛比我重要"係林志美的唔係黎明的? 當年有 PLUG 過喎!!! (題外話: 句句歌詞由"誰令"變左做"遂令", 搞到我聽親都諗起白居易的"長恨歌". "遂令天下父母心......")

--
唔講"偷窺"其實係合唱歌, "愛比我重要"都係2000年出品即, "年輕觀眾都被考起" 拿?

--
讀陳冠中先生的"事後", 植字好奇怪, 唔知係咪特登 (e.g.: 將"登"字左右 flip左)? 但有個係錯啦卦? 不贅變左不贊. ?_? 又諗起上期 UM 夕爺專欄, "贊成" 變左 "讚成", 點搞呀?

0 Comments:

發佈留言

<< Home