星期日, 8月 26, 2007

嘩~ 俾我搵返~ (1)

大家記得買今期"君子" mag, 不過, 撰文果位吳先生, 有無搞錯呀, poetic 呀, proactic? proof-read 咁渣, 都查下字典啦.

以下的純屬私人 up "瘋" :D:D:D

--


十幾年來一路唔記得擺去邊的帶, 竟然今日俾我見到~ (梗係老豆趁我搬左出去, 幫我執返出黎 :D :*)

證明當年已經是日劇迷, hohoho

--

難得有情人@ATV

當年連播呢套同 tokyo elevator girl, 都唔明點解個個都 lum 東先生! 直至 2000年的"大和撫子"開始喜歡睇佢, 跟住佢在兩套 joe san 主演的劇的客串真係笑爆咀!!! (係 joe san's fans 的話就知是 satorare 同 時效 1 啦!)

--



柴門文的戀愛論@ATV

都話當年係睇"愛情白皮書"同"柴門文的戀愛論"開始睇到 takuya san. "少女以上少年未滿"同埋後來買 vcd 睇的 "是誰偷走我的心"的 takuya san 的"少年味", 真係正啦~~~

--





徹底的愛@ATV

To: C 先生及其他 SL fans, 當年睇晒成套, 其實都唔知隻插曲響邊度播過.

--
最尾果張圖, 真係超搞笑! 吉田先生同仙道小姐終於排除萬難, 響埋一齊, 跟住就搞野. (都好快即!) 但係用 "兩手緊扣" 咁含蓄的手法去表達, 我諗係因為編劇係大石靜小姐囉! 須知當年吉田先生演過好多"激情場面"架嘛! (另文再述)

--
仲有少少正野, 待續. :P:P :"巧膠姓"~

1 Comments:

Blogger PaulSaw said...

Oh my god (我的天)

原來你都有睇 "難得有情人"
當年我勁鐘意此劇....我都有用錄影帶錄低...但當然...命運和你早前的情況雷同...再加上本人經過多次搬遷...已經唔知盒帶放左去邊...不過我仍然深信.它應該還在家中某角落...沉睡中..但此劇..我真的看了不下三四次...但都依然咁鐘意...^_^

11:58 上午  

發佈留言

<< Home