星期三, 9月 06, 2006

見焦拆焦

news@atv
news@tvb

--
:(

徵明珠台 news (有無學生錄黎學英文?), ELEGANT 同事話見夕爺講英文~ atv eng news 又唔見有丫~~ (呀...... 仲有 cable news / hk cable news / tvbpayvision news 有殺錯!!!)

--
周一買勻全港報紙, 發現 XX 日報得好細段報導...... but main point is!!! 有全版黑白廣告, 有"見焦拆焦-- 經常焦慮症及抑鬱症的最新治療方法"講座廣告!! (@ 10 Sep 1445-1630) oh no, 但我放工先買, 要周二早晨才可打去報名! 終於打左好耐都打到. (本人經常肚痾...... 一星期都有一日, 係咪飲食衛生習慣唔好??)

有興趣人士請打 25998850 查詢.

(其實點解賣呢份報紙的廣告??)

--
今晚去睇 "包法利夫人們" , 台灣的畢業生...... 感覺很 pro. 國語好好聽. 仲有..... 很性感. really! 香港人一是太瘦, 一是太保守 (我就一定是後者...... coz 無條件)

最高興是有靚仔~ (人之常情啦!). 另, 七點半開場, 八點開始有人走...... 一路係咁走......

場刊寫兩個半鐘, 點知埋單三個鐘零十分鐘...... (同半生緣一樣!!! 搞到三個鐘......)
真係有'騙'成份.

0 Comments:

發佈留言

<< Home