星期一, 8月 21, 2006

舊舊聞三則

@ 1988

喜歡的作品: 某月某日
主唱者: Raidas
因由: 此曲的題材幾新鮮, 況且, 非如執藥般, 先定主題才落筆, 卻是在創作過程中, 一邊填一邊思考, 印象最深刻.

--
@ 1993

談母校:

學校有個修士常搔身體某部位, 當時諗佢都係忍唔住要還俗, 結果真係結了婚.

談減壓:

近來真係好忙, o向公司乜都做, 一個月填八首詞...... (m 按: 93年有96首, 平均一個月8首喎! exact match!)

對自己要求高, 對周圍 o既人要求高......

最舒服就係返到屋企...... 沖個涼...... 我 o的傢俬令我好舒服......

我最近睇到本書, 封面係大自然, 仲有魚、動物, o個個世界好耐冇去, 係一個 Fantasy (夢想); 不過, 除非改變生活方式, 放棄一 o的野...... 但係香港人就係咁o架o勒, 死搏爛搏......

--
歡迎隨便轉貼去第度啦~ 反正我部 scanner 壞左又 scan 唔到, 同埋我係唔會 quote 文章來源既! (奸笑中~)

by - 喜歡蒲中央屠豬 (呀, 係中央圖書館......) 的 m

--
夕爺作品 mv 推介:

永遠動聽
在這遙遠的地方
勁Band Super Jam (但未唱到 Raidas 果 part - 我估夕爺填呢 part - 就無啦!)

0 Comments:

發佈留言

<< Home