星期二, 5月 30, 2006

Courtesy...

無禮例子 (個人認為): 在人地的GUESTBOOK問人野又唔留 e-mail... 其實就算留左都未必會答, 不過唔留就仲唔想答~

我都認為我對人的 expectation 太高, 算啦.

--
各位對我POST的圖有興趣絕對可以討論~ (點解我見D人寧願CORSSPOST去第度再discuss, 俾我見到好無癮~~)

--
ncy@夾心人 - 2


--
仍然乾咳中. 仲食飯咬到'月利', 勁腫! (如果有人留言話想睇腫成點, 我會考慮POST張CLOSEUP出黎, 哈~!)

1 Comments:

Blogger Lik-M-Aid said...

"無禮例子 (個人認為): 在人地的GUESTBOOK問人野又唔留 e-mail... 其實就算留左都未必會答, 不過唔留就仲唔想答~"

吓? 你不用這麼"單打"那些人吧? 而且他們又不是故意的.

9:56 上午  

發佈留言

<< Home