星期六, 5月 27, 2006

台[上]女主角......

貼下圖先

1988年大V小姐 featuring K先生

當年仲可以在TV上SMOKE~



--
88年仲係小學生, 一位同學當時教我同另一位同學唱呢隻歌......

我到左幾時先有自己的收音機? 好似有聽過軟硬喎, 但90年時有咩? anyway, 錯失左當年 radio 的黃金歲月~

--
由85?年開始是MP FANS, 當年有好精彩的亦舒小說, 四人夜話...... (亦有後來MP捧紅的'才女?'張小姐) 90年左右, 大J先生在MP寫專欄, 記得當時好喜歡睇佢寫文 (有印象當年佢彈王大導阿飛正傳......), 當年'妖魔道'上映仲覺得佢幾靚仔 (:D)

--
星期四晚本來睇大V小姐CONCERT首晚, 點知做野做到2130先走得. anyway, 好睇~ 當年都唔係喜歡大V小姐, 但佢實在美麗~ 同埋, 對住大J先生唱左成半隻情歌. 嘩簡直LUM死. 有多少女星有咁坦白? (仲有最尾勁SHOW V+J 的相, 好似人地婚宴咁)

--
星期五晚實在太氣憤, 諗住買星期六飛睇返點知賣晒. 咁就即晚啦! 但GUEST沒有了前一晚的右李先生...... 同埋無左咁多舊相SHOW出黎, 但有第一晚無的'吊椅'!(第一間見到應有機關, 但搞唔切? 所以大V小姐先可以走到J先生面前唱歌~)

不過, 如果可以唱埋 '在這遙遠的地方', '人間有緣', '你還記得從前嗎', 同埋 '只等這一季'就好啦~ 呀...... 忘記左'付出許多的愛情'添

仲有, 本來有少少奢望會見到夕爺.....~ (上次夕爺親口答我有份幫J先生追V, 打退情敵架. 好可疑, THOMAS 定 CANTI 先生!?)

--
Chris話大V叫佢唱傾心, 仲話傾心當年是寫俾V的. 咁..... 係佢LIKE V, 定THOMAS LIKE V? 勁複雜難明!

--
好慘. 好返又感冒過. 變種. 勁咳又有鼻水+鼻塞.

--
另, 上兩星期看的 arcadia, wild duck, 萬世歌王都好看. 強力推介七月重演 APA 的 Hamlet!

0 Comments:

發佈留言

<< Home