星期一, 2月 26, 2007

號外一大個

又到了 hkiff 的訂票日子, 繼過往幾屆的"鏡花水母", "天堂失格", "狸御殿" (呢套有上正場), 今年我的其中一位偶像 joe san 又有戲上~ 就好似 c 先生的 msn nickname 咁講, 今年有三套!!! "吊橋上的秘密", "蟲師", "惹鬼狂叫" (又係黑澤清導演)

--
幾年前看的亦舒, 重看時如在看新書. 是我記憶太差嗎??

--
想起"黛玉笑了", 與"癡情司"有異曲同工之妙. 不過, 會否有細路仔歌迷因此而去睇"紅樓"呢? 又佢地會否明白隻歌講乜野?

4 Comments:

Blogger my lock said...

剛讀完《吻所有女孩》,才發現原來故事就是〈陳大文〉的藍本呀!想來若研究亦與夕的關係,一定非常有趣!

7:03 下午  
Blogger kiximusic said...

今期快周有夕爺訪問,係迷快d買,,
哈哈,,係sell 字2 ,仲講佐唔少行內野,,
佢個名林夕,,係因為樹林下個夕陽有關,,
笑死我,,仲有寸個記者有懶音..
咁我下次見佢一定要小心d,,
個訪問幾好笑,又中肯,,
不過阿大佬夕成個訪問係咁講「大佬」!
入面張相好令,,佢訓突相,我見過個d繼同基仔影個張,最得o既,
=0=我基本上唔會睇唔會買雜誌..so成日miss佐..只係見頭板有sin會買,,
今次好好彩,,行去睇佐2頁大大張圖係到=w=!!
好似佢話明報都有,,不過依訪問時間= =斷估係上2期/3\

10:28 下午  
Blogger m@linxism said...

jm, 我倒沒這樣聯想, 只是"陳大文"至少有老婆, 而"吻"的那個連愛都不願意了. (好像無愛版的寶玉)

k, 我今日已經買-ed. 咁你係咪會訪問夕爺? 記得 share 下喎~~~ :D

12:01 上午  
Blogger kiximusic said...

其實有冇人知林生幾點返放工‧_‧

11:57 下午  

發佈留言

<< Home