星期一, 7月 25, 2005

靚仔 :D~

本來今日想去多日書展, 點知臨收工果陣, 同同事講起, 佢話好逼! 咁唔使去啦! 所以就"一年一度"咁, 用左張UA LOYALTY CLUB 既生日免費飛, 去左最貴既UA 金鐘睇戲. 本來想睇"我的馬拉松"或者"BATMAN", 不過PP得"BATMAN", 所以就睇啦... 一入去得幾丁友, 嚇親... 不過收尾有返三十個人倒啦...

其實我入場之前都唔知/唔記得睇邊個做BATMAN... 淨係知有渡邊謙份 (前幾日睇左吨WSMAPXSMAP BISTRO嘉賓... KEN SAN 話佢做BATMAN啟蒙者的角色)

其實今日收工係一路行去PP的 (SAI左特登去DOOT左八達通慳兩雞), 途經金鐘廊的GODIVA, 買左39蚊的 white chocolate raspberry :D 真係幾好飲~ 最緊要係令我覺得個人都HIGH 左 (呢D 係 upward mobility la!)

又講返套戲, 一路睇開頭, 我都好懷疑自己係咪入錯戲院, 不過另兩間做動畫... 仲有一間做"撒哈拉", 點睇都唔似沙漠既... 直至見到渡邊譧出場, 先確認自己無入錯院~ 不過好可惜, 頭果PART就因為自己懷疑過頭, 而無乜留心... 跟住呇a打打下.. 又有火.. 我就鬆懈咁訓著左 (oh no~) 直到佢返"屋企".. (我都唔想訓著! 嗚~ 有靚仔無得睇) 嘩... BATMAN真係好靚仔, 種"靦覥".. 係咪仲有少少酒LUP? 真係好正 :D (好過o靚仔SPIDER MAN啦..) George Clooney, Val Kilmer 果D 一D都唔靚... 我都係睇片尾ROLLER先知原來係 Christian Bale.. 即刻就想買返"American Psycho"!!! 不過行過果間鋪無貨 :(

BATMAN快D 出碟啦~ 等我睇返訓左果D , 嘻!

1 Comments:

Blogger oakleyses said...

網誌管理員已經移除這則留言。

9:22 上午  

發佈留言

<< Home