星期四, 7月 21, 2005

由林奕華的新書講起...

出左四本信報(?係咪呢)專欄的結集, 一次過買有9折... 睇ING, 好有趣. :) 在"創世紀" "熱播"的時候, 睇返五年前的批評, 係咪依家D 人善忘左? 定好似話"人死左, 就乜都變左好野" (唔記得句野點講添)

本來搭車返屋企時諗左要寫篇野講一講咁多年來睇宎@的經驗 (其實都係五年即), 同埋有一次在CWB SOGO後面條街見到佢... 同埋佢在"我X學校"時一系列的WORKSHOP的記錄(唔係紀錄!)感動到我. 同埋佢話 WYMAN 填的"過去 會過去的"的雙關.. (今日我要再提: 命中都命中都係)

同埋雖然第一次睇佢個團的"四大發明"真係唔知做乜. (不過我係果時第一次聽"客途秋恨" - 南音). 同埋好鍾意佢個團的劇最後總有"多媒體"的片, 有一堆文字. 好靚.

同埋好鍾意佢填俾陳小姐的"我敢去愛"同"只有自己同藥知". 同埋好鍾意有人白痴到唔明"蟋蟀都已經不再蟋蟀了" 的第二個"蟋蟀"好明顯係VERB, 而話唔通"小明已經不再小明了"咁都得咩 -> (證明本人幾咁心胸狹窄而又自以為是而自大呢!)

不過... 都係唔講住. 因為仲有幾分鐘, 就係本小姐的牛一啦... 又老一年LU :~ (最慘係.. 今年唔俾請假呀)