星期日, 7月 17, 2005

今日一記..

其實係幾記.

1. 個WINPVR 總會無啦啦錄唔到, 而且總會係BACKUP (即錄影機) 果度又唔得 (因為未倒帶 :( ) 所以錄唔到今朝"天堂鳥"啦

2. "槍神" 接 "賭神秘笈" 檔. 又有$12000姐
當年亞記D 編劇, 將"賭"同"鎗" (唔係"槍"!) 當做武器... 好睇咩?

3. 要推介漫畫"蜂蜜與四葉草". 我不嬲都唔鍾意租漫畫, 但前排想搵一套, 咁O岩無得賣只得租, 就做左會員啦. 一路都租左幾套漫畫. 之前在NEWSGROUP睇到有人講呢套, 於是上左心 (氣NINARU~), 就租左呢套.

果種懷舊的情懷, 甚至寫人, 寫事的技巧, 已經係好好睇既小說黎.

作者對舊事物果種"愛", 令我真係好感動. 但呇P時又非常幽默! :D

大家快D "買黎睇" (唔好似我啦)

跟住又諗起呢套電影 "黐孖妹" (Ghost World)
http://www.imdb.com/title/tt0162346/
Scarlett Johansson 未成名之作. 不過.. American Beauty 中 Kevin Spacey 個女.. Thora Birch 同 Steve Buscemi (我真係好鍾意好鍾意佢!) 果段情, 我真係好鍾意.

講到 Enid 去搵 Seymour.. Seymour 同舊唱片 (係VINYL~) D 野. 講 Enid 最尾... 一個人在路上行...

可能係因為, 我都喜歡去搵舊野. 喜歡有人同我講舊事物~ 同埋, 當年正為要找偶像的舊詞, 成日去搵舊唱片. 好有共鳴. 唔wui忘記為左搵到D 要搵既野的加左速既心跳. 同埋意料之外收穫的...

1 Comments:

Blogger oakleyses said...

網誌管理員已經移除這則留言。

9:22 上午  

發佈留言

<< Home