星期五, 7月 29, 2005

究竟是誰介意? (續)

舊年, 黃生拎到呢個獎, 講左以下說話:

quote
爆冷, 我冇諗過會"手羅"到呢個獎, 因為寫得多唔係我既目標, 我甚至應該唔會有得再寫歌詞, 因為我 d 歌詞交得好慢, 我又惡死, 我又唔肯改歌詞, 我又唔識做人, 我又講錯野,
唔知點解. 我多謝信任我既唱片公司, 歌手, 監製, 我多謝我既 publisher
EMI Publishing, 我多謝我 d 朋友, 如果唔係我唔知點樣可以寫到十年, 我多謝佢地. 我鍾意鄧萃雯, 我鍾意何秀蘭, 因為佢地話俾我知, 令我知道, "手羅"唔到獎, 唔等如叫輸, 同樣地, "手羅"左獎亦都唔等如叫做贏, 如果有得我揀既話, 或者我寧願冇"手羅"獎, "手羅"唔到獎, 但係有人覺得我唔抵, 好過囉左獎, 有人覺得我唔值得. 我以往咁多年響台下面, 我唔知道我冇"手羅"獎既時候, 有冇人都覺得我夠努力, 我只係希望,我今年第一次有機"WUI"企響呢一度, 可能係唯一一次, 我只係希望有人覺得我係值得既,咁係比"手羅"獎更重要.
unquote

講真, 我已經唔多高興. 不過人地話佢大方, 咁算. 我其實覺得唔係.

今個星期的壹周... 不如數下出現左幾多次"林夕"個名?

林夕在國內版的COSMO都講過. 林燕妮其實唔應該話俾人聽原來霑叔, 都介意後來無人搵佢寫詞. 因為"豁達"如佢.. (起碼在大眾心目中的形象) 都放唔低. 所以林夕亦都唔會放得低.

只係咁. 有無講過邊個個名?

我都欣賞黃生某D 詞. (例如"最佳位置"... 壹仔篇訪問的收結). 但係.. 如果 黃生覺得/事實 林夕的確唔介意/無受傷害. 咁, 係我自作多情了.

其實係我介意囉.

2 Comments:

Blogger oakleyses said...

網誌管理員已經移除這則留言。

9:22 上午  
Blogger Unknown said...

網誌管理員已經移除這則留言。

5:29 下午  

發佈留言

<< Home