星期三, 5月 25, 2005

歪咀

前幾年EDISON 希希初出道時, D 人成日話坌n咀
(ME 2) -> 廣東拼音 咀 唔掂

講真, 我不嬲都覺得佢靚仔 ^_^~ 同埋歪咀絕對唔會引致人唔靚仔, 何況佢唔係成日歪, 只係笑起上黎先歪. (坁G種表情有人可能覺得太寸啦, 我覺得好似佢, 寸又何妨?)

最近又見到一個明星, 笑起上黎又係有少少歪咀, 真係靚仔到丫!!! 又有型!!! 真係令我重新有返動力去學韓文. (講開學韓文... 韓文D 發音好曖昧, 好多字都同音, 都係日文準確D, 唉...)

仲去左信和買左兩套劇黎睇, 我發現我對D "DORODORO系" (日文.... 都係唔解架啦) 好鍾 意. 哈哈. 明明知D 劇情好鬼老土 (又有少少JETCOASTER系咁啦), 但都幾BUY. 呵~
所以之前睇權權果套天國的階梯, 同埋依家同一個編劇既玻璃花都好O岩睇~ (唔記得冬季戀歌係咪都係呢個編劇.. D 劇情好似囉. 遲D 有興致寫篇 similarities 先~)

金荷娜真係好靚, 而李東健真係又靚仔又型仔!!!