星期一, 5月 30, 2005

玻璃花之四- 有線呀有線....

我有幾何o岩o岩過十二點就POST野... 嘻. 真係欲罷不能. 就好似我追劇咁, 一鍾意就一定睇晒落去. 所以千祈唔好俾我迷一樣野. 因為我跟住就好迷!! 正是唔記得咩牌子? CK? 的香水名字: Obsession

唉. 有線D 翻譯.. 不嬲都係.. 有D離譜. 其實.. 響街買套大陸版黎VER下 (VER者VERIFY也, 要對D 讀者親切D先), 都得啦....... 唉. 有時又有D 係常識... 就好似呢度咁:
咁大名XX既 (唔識打"鹿X記"個X) 王爾德... 點解譯錯呢? 大陸版譯做"瓦爾德", GOOGLE過下, 大陸好似就係叫"瓦爾德"咁無野好講丫. 但香港係公認左"王爾德"... 應該都有聽過"快樂王子"卦?! 舊年香港話劇團做"不可兒戲"呢仲有~ (我睇左兩個CAST的兩場, 仲有前幾年在FRINGE CLUB睇過英文版.. 雖然唔聽得太明. 同好多鬼婆audiences >_<)

今集 (第7-8集), 東洙叫志洙下第一場雪(初雪)時同犵ATE, (初雪時見的人就係心愛的人), 點知變左約佢等陣見. 當堂無晒FEEL. 雖然第二PART補大鑊. (仲衰, 前後唔連貫~) 同埋志洙行上梯級去南山時, 講既說話係回應返之前東洙講既野... 但又譯到完全無啦無LUNG啦!!

都唔好講其實部戲係叫"畫", 唔係"花"... (個劇個LOGO有個畫字, 但普遍既華人社會都譯左做花.. 最奇係日本官方譯做"GLASS之華", 華亦即係花, 點解!!!???)

講左咁耐, 其實都係SAI氣, 因為有關人士都唔會黎我呢度睇架啦~ (其實我都唔係好知乜人會黎睇我呢個日記???? 我發現SEARCH乜野KEYWORD都唔會SEARCH到入黎, 就好似SEARCH"林夕"都唔可以SEARCH到去 linxism 果度咁囉
其實呢度係我記低自己D野, 第時俾自己睇返笑返既地方黎既~ 呵)

最後雖然都係SAI氣, 都要多謝有線買套劇返黎播, 唔係我都唔睇到, 仲去買埋DVD添. (我發現我對D 劇既興趣係一剎那之間發生, 通常買得黎睇既都會睇左, 好少話買完覺得唔好睇~)

聽日仲可唔可以出到系列之五呢? (懷疑~ :D)