星期日, 11月 14, 2004

新四大天王???

尋日睇左演戲家族+香港舞蹈團的"邊城", 舞蹈團最近好似都幾多同DRAMA 的CROSSOVER.
之前"酸酸甜甜"都係..有PROFESSIONAL的舞蹈果然唔同, 不過今次唔知係咪隔得太遠,
好似感染力少左? 三年前首映時反而我最深刻印象係導演上黎謝幕時, 男主角飾演爺爺的陳曙曦先生, 一路係望住導演的, 而眼神, 就好似爺爺咁溫柔! 不過今次冇導演謝幕, 唔係我會再留意!

尋晚要返夜呀, 所以冇UPDATE到呢度. (不過我估冇乜咁多忠實讀者!~ 呵~)
買左1991年的"老友鬼鬼"VCD LU, 主題曲係溫兆倫"我是情痴" (其實同劇情冇乜關係)
記得套劇播果陣, 都好HIT架! (我估家下會出都係因為DICKY 多FANS?????)
因為DICKY響入面有"無厘頭"演出, 所以大HIT, 而溫兆倫仲傳不滿鋒頭被搶??
(不過"例牌否認"喎. 我都唔明... D 週刊見人否認就實話"例牌") O岩O岩睇左DISC 1,
冇乜印象... 我估呢套當時冇乜點睇.! 要提既係溫兆倫響呢套劇又係姓齊! 叫"齊亮聲"~

好啦, 要講下不知所謂的新四大天王, 首先最不知所謂既係搞呢個TERM出黎既校長.
四個裡面, 有兩個我唔會CRITICIZE, 因為佢地都係林夕既大米飯班主. 同埋佢地兩個比較真, 不過我都唔LIKE佢地既唱腔...

而另外兩個, 係許+李先生.. 首先... 佢地都... 四十歲啦卦?
家下先搞D 咁既"套裝人物"? (學金庸小說分析TERMS!) 尤其許, 我覺得"火羅"!
大家去睇下今期一仔... 訪問 -_-. 我覺得佢唔係為做好MUSIC.
年年年尾整隻搏拎獎歌出黎, (尤其係爛泥, 直頭係笑柄), 究竟有幾多人記得你
拎過咩獎? 定係會記得你有咩好歌????

而李先生, 同許心態基本上都係差唔多. EASON的加盟大會錄果段野都係咁上下, 唔想再講.

根本人地EASON都唔會理你有冇計"新四大天王", 起碼咁多隻碟有留低一D 人地好多年後都記得既好歌! 咁樣就夠啦!