星期五, 11月 12, 2004

恃老賣老????

大家去左 OLDBISCUIT未? 我仲有好多野想UP.. 大家要拎就快.

我好想寫第23集果段, 最尾浩男同伊明果段對話的表情. 不過我估我D 文筆好麻麻.
但係邵美琪真係演到果種, "完全招架唔到" 既感覺. 果D 鏡頭擺位好正!

仲有之前幾集, 齊浩男成個癲佬咁, 要追住佢果度 (都話天蠍乜都做得出...)
伊明話喊就喊, 勁! 遲D 要再SHARE埋23集尾果段先, 又係好正! (不過浩男OVERACT左)

頭先搭車果陣諗左好多野想寫, 返到黎又冇MOOD! 點算, 要諗返下.

尋日果集最尾同今集開頭都係王傑的"為何分離", 好正! 響"我本"播完之後亦係"水鄉危情"的主題曲.

睇返套劇, 唔搵都唔知原來羅樂林響佳視做過楊過! oh... 好難想像!

(好似當年好難想像點解搵古仔做楊過一樣.. 好彩金庸唔俾LEMON做... 咁...
會唔會俾王菲的新歡做?? 反正佢做過令狐大哥, 同靖哥哥, 唔爭在啦)

羅樂林同曾江幾多歲 (曾江個女今年先廿幾咋喎)?? 點解會做浩男老豆??

同埋, 當年D 劇, 真係後生仔擔綱, 齊浩男當年做主角演"城巿故事"時, 都係廿歲咋!
跟住仲勁, 原來林利出道係18歲, 拍"我本"時, 都係24歲! 仲後生過齊浩男!!

家下D 劇, 下下搵D 過四十 (或年近) 的男主角 (咁都算, 最弊要扮後生, 好似睇過集"流金歲月", 羅嘉良話自己廿幾歲!!, too bad~), 襯個三十幾的女主角...

係咪家下都唔會有D 十幾歲的後生仔立志做戲?? (因為冇左訓練班? 又或者要入演藝?)
有既咪係 twins 呀, BOYZ 果D 咁反智囉. oh. 又要講返明週上幾期話, 七十年代出生的人比六十年代人少左好多機會)

不過最差係... 八十年代果班可能仲慘. 十幾萬讀完張CERT出黎, 一個月搵幾千, 所以有乜辦法唔係日日唱K打機??
(好明顯我係老左好多! 竟然響度講D 咁既野! 都係唔講啦!)

明天要繼續, 講下不知所謂的"新四大天王".