星期四, 11月 11, 2004

版主事忙~

所以趕唔切十二點前留言添.
撞鬼... 響留言版明明想打'羅頌華'都變左'羅頌賢'搞到唔三唔四! -_- 枉我當年係半個亞記劇FANS (因我的好友佢屋企睇亞記)
仲記得當年張小嫻開始在MINGPAO寫文埘, 仲可以響吳雪文+江華果套"郎心如鐵"睇見張才女係編劇! 我覺得係明報一手捧紅佢既!
佢D 小說除左響明報連載果三本(即係頭三本), 我係冇買+冇睇過! 不過2001年有日打書釘睇佢新作時, 嚇窒左! 詳情我當時講左俾前同事知, 依家唔想再RECALL!!!

開始左學韓文的第一堂, 人老左果然對D 新鮮事物的好奇心都少左, 以前開始學日文果D 興奮感覺都冇左! OH NO!!! 一星期返三日學的日子將會維持一個月, 直至日文畢業. 不過韓文好似真係幾易學咁喎!

要講幾單關於我本善良的事:

1. 邵美琪前男友鄭伊健傳被阿SA暗戀. 唔係卦, 有乜咁好爭??

2. 溫兆倫前女友何美婷主演的"我係 tuna fi"將在亞記重播. 我都唔知點解咁記得佢主演呢部戲個戲名!?
因為我細個唔知"TUNA FI"係乜野! 同埋我不嬲都唔鍾意食SANDWICH (其實都唔啦更, 不過照講 :D)
(再補: 何美婷響亞記仲主演過Q表姐, 當年係搶左亞記嫡系關詠荷既主角位黎做! 而Q表姐的主題曲係柏安妮的|"懶洋洋的下午" -> 唔記得點唱, 舊年定前年亞記重播大姐明+米雪的皇家師姐亦係柏安妮的"騙我也要一世"做主題曲 -> 呢隻勁好聽)

3. 今期東地訪問SONIJA, 話同溫兆倫散左, 話佢冇以前咁細心.OH.我估SCORPION真係可以甚麼都做得出的. 包括刺傷你!!
(I am an astrology believer, don't argue with me!!!)

4. 原來曾江個女係前年我在hkapa睇的舞台劇有份做的. 佢做得真係幾好, 人又幾靚. 所以我已經搵左朋友J2, 幫我拎飛今個weekend
去睇佢同寶珠姐個仔做的 drama~ 不過曾小姐好似畢左業成年都唔見佢有DRAMA做, 我估在DRAMA界既失業情況都好嚴重? (純屬臆測!)

咁都可以UP到四單, 我都幾勁?!